14 methoden om je vibratie te verhogen

14 methoden om je vibratie te verhogen

Je vibraties spreken meer dan woorden.

Hoe de trillingen te verhogen om het hart te genezen, vermoeide bijnieren, darmen, schildklier en bewustzijn ontwikkelen.

Je bent nog bewusteloos omdat je in een constante stroom van gedachten leeft. En je denkt dat er geen pauze is in deze gedachtegang, waar je geen speld in wilt steken, laat staan ​​diepe meditatie die verondersteld wordt deze stroom helemaal te stoppen.

Allemaal omdat je laag trilt en sommige dingen voor je gesloten zijn, zoals een voorraadkast met een cake voor Kerstmis. Je kunt het ruiken maar niet proeven. Je trilt zoals de meesten van ons,  op het niveau van 170 tot 200 en die onder de 200 gaan over kracht, met haar tegenkracht, dat zijn behoorlijk lage vibraties. Het is moeilijk om met iemand om te gaan, omdat je zenuwlijders of adders aantrekt, en van jou slachtoffer maken van het lot, een mietje, watje, wherever.

Als je naar 400 stijgt, ben je verbaasd dat er kleine hiaten zijn tussen je gedachten, het is als een filmband, zoals de monoloog van Uma Thurman in Pulp Fiction, die als één beeld wordt afgespeeld, maar er zijn frames, en daartussen zijn gaten, en nu kun je ze zien, en deze pauzes tussen gedachten verbinden met je hart.

Ben je klaar voor frequentie 500? Misschien nog niet, vanwege de tinnitus(oorsuizen), hoofdpijn, bizarre situatie, en wat dacht je van 1000? De 528 Hz trillingsfrequentie regenererend DNA, ook wel de liefdesfrequentie of de hartslag genoemd, is een hele uitdaging.

De maatjes beginnen een voor een te verdwijnen, en je weet niet of je dat wilde. Jij hebt hoge vibratie maar je voelt je vreemd eenzaam. Maar als je terugkomt verlangend naar alle roddels van de wereld, zie je na een tijdje dat je niet lager wilt trillen.

Gebruik makend van het werk van vibratie-expert David Hawkins “Power vs force”, hij beweert dat het als volgt is:

Gemoedstoestand/ trillingsniveau in Hz/ Emotie

Schande20
Vernedering, Schuldig voelen30
Veroordeling, Apathie50
Wanhoop, Verdriet75
Spijt, Angst100
Verlangen, Ongerustheid125
Lust, Woede150
Haat, Trots175
Minachting, Moed200
Affirmatie, Neutraliteit250
Vertrouwen, Gereedheid310
Optimisme, Acceptatie350
Vergeven, Reden400
Liefde begrijpen500
Respecteren, Vreugde540
Sereniteit van geest, Vrede600
Geluk en gelukzaligheid,
Verlichting
700-
1000

Connectiviteit met het hogere bewustzijnssysteem, laten we het de hemel noemen.

Zoals je kunt zien, althans volgens Hawkins, is schaamte de laagste trilling die de emotie van vernedering veroorzaakt, woede is niet zo erg, hoewel je trilt van haat, en vrede trilt hoog van geluk en gelukzaligheid, maar je trekt waarschijnlijk alleen koeien aan , vlinders en stille waterlelies, jij? Eén ding is zeker, genoeg gezeten op de viersprong, je moet de weg op om de trilling te verhogen.

14 methoden om trillingen/vibraties te verhogen

1. Minimum 4 kopjes warm water.

2. Twee keer per dag meditaties als een uitdaging om te aanwezig zijn in Hier en Nu.

Er zijn nogal wat methodes om je vibratie te verhogen, en op het niveau van dit driedimensionale spel merk je dat je een tekort hebt aan serotonine, vooral als je een vrouw bent.

Kalmeren, je gevoelens en jezelf opmerken in alles wat er gebeurt, is een zeer belangrijke stap om je vibratie te helen en in harmonie met jezelf te leven. Geef jezelf een ruimte waar je kunt ontspannen en gewoon kunt zijn. In het begin kan het maar een paar minuten zijn. Dit kan in het begin moeilijk zijn, dit is normaal. Na verloop van tijd zal meditatie een mooie en gezonde gewoonte worden.

3. Actieve meditatie.

Krachtoefeningen, push-ups, stretchen, zwemmen, of als iemand van hardlopen houdt of snel wandelen.

Het is gebleken dat slechts 15-20 minuten lichaamsbeweging per dag de feel-good hormonen (inclusief dopamine) vrijmaakt die zo belangrijk zijn om je gelukkig en op je gemak te voelen. Deze activiteit zorgt ervoor dat de vibratie stijgt, en het verlaten van de matrix wordt gemakkelijker en duidelijker.

4. 5 tibetaanse oefeningen en YOGA of alleen yoga wat je wil, omdat yoga een mooie manier is om je vibraties te verhogen.

5. Natuur, zingende vogels, het geluid van water, het geluid van regen.

Langdurige fysieke vermoeidheid (overwerk) maar zoals we weten, vooral emotioneel, veroorzaakt adrenaline- en cortisolstoten die de serotonine verstoren.

Chronische stress is het ergste en wat gebeurt er? De bijnieren produceren constant cortisol, en ten slotte sluit de hara-chakra, de levenschakra, de oranje chakra, degene die wordt gemasseerd door te rennen of snel wandelen. En er zijn geen energiestromen, de trillingen dalen. Alle emoties voeden de slingers van vernietiging en komen voort uit angst, geloof van de software van het ego.

Leer ademen, mediteren, beweeg hoe dan ook. Stel je het strand voor en adem diep in je buik als het water zich terugtrekt, en adem dan lang uit terwijl het water naar het strand stroomt. Een paar van deze ademhalingen en je bent weer klaar, wees klaar om elke dag een verbetering van jezelf te creëren.

6. Omring jezelf met schoonheid.

Vind jezelf in een omgeving die je mooi en inspirerend vindt, het kan zijn om naar een museum of park te gaan, een boeket bloemen voor je huis te kopen en het op een plek te plaatsen waar je vaak komt, muziek te spelen die je energie geeft of raakt met zijn vakmanschap. Laat je er zo diep mogelijk van onder de indruk zijn!

7. Goed voedsel (dat  zonder twijfel). Onthoud, jou lichaam jou tempel. Omdat gifstoffen die via eten, drinken en zelfs informatie in ons lichaam terecht komen, ons verhinderen onze eigen stem/ziel/intuitie te horen, Waardoor onze trillingscapaciteit hieronder valt.

8. Licht, zon, strand en zo.

Lichttherapie is een veel voorkomende remedie voor seizoensgebonden depressie. Onderzoek toont een duidelijk verband aan tussen serotonineniveaus, een algemeen gevoel van somberheid en de tijd van het jaar. Californiërs, Icariërs, Costa Ricanen, Sicilianen, Mentoniers en mensen Monaco hadden in het begin hogere vibraties.

Depressie is een toestand van diepe droefheid en mentale angst die ontstaat als gevolg van de immense angst voor de dood van het ego. De gebruikelijke angst die altijd een onvervuld ego creëert, is onmerkbaar, zoals het gezoem van de airconditioning. Pas als het je lukt om je ego uit te schakelen, en in dat gat tussen de frames van de film vallen, voel je een plotselinge opluchting dat het airco-geluid is verdwenen.

9. Inositol, de zogenaamde B8-vitamine (het is niet echt een vitamine) heeft veel positieve effecten; met het polycysteus ovariumsyndroom veroorzaakt het een terugkeer naar een regelmatige menstruatiecycli, heeft het een invloed op TSH en andere hormonen, en in 100 g sperma zit 53 mg. Als supplement is het een zeer goede keuze voor het verlichten van angst, depressie en in het algemeen ter ondersteuning van de gezondheid van het zenuwstelsel.

Het komt vooral voor in oliehoudende zaden, peulvruchten, pinda’s (het zijn ook peulvruchten, maar ik raad pinda’s af vanwege de enorme hoeveelheid omega 6 in verhouding tot omega 3) en granen.

10. Wegwezen van suiker.

Als je een laag serotoninegehalte hebt, kun je een intens verlangen naar suiker ervaren. Dit is een soort van gekke manier waarop het lichaam de serotoninespiegel probeert te verhogen met suiker. Omdat het eten van suiker een uitbarsting van insuline veroorzaakt, die op zijn beurt tryptofaan helpt de hersenen binnen te dringen. Eten kan je genezen, maar je kunt er ook ziek van worden. Weet je nog dat gevoel (van gisteren?) dat je vergezelt als je iets zwaars, vets, zoets eet, je slaperig bent, prikkelbaar, je opgeblazen of lelijk voelt.

Bovendien heeft de maag geen zuren meer, wat de vertering van aminozuren belemmert. Het lichaam wordt zuur, zuurstofvrij, trillingsarm en uiteindelijk beginnen de darmen te lekken en komen de gifstoffen in het bloed. Wat als je je de hele tijd zo voedt? Dan ken je geen andere toestand, je jankt nog steeds, je hebt geen energie meer, je schildklier vertraagt, je bijnieren worden moe, er verschijnen lage angsttrillingen. Daag jezelf uit, reinig jezelf en mediteer. Ga weg van de viersprong.

11. Spreek je dankbaarheid uit.

Ondanks moeilijke momenten en momenten van aarzeling, zijn er veel aspecten in ons leven waarvoor we reden hebben om dankbaar te zijn. Het is de moeite waard om je daarvan bewust te zijn en met al je kracht te voelen hoe goed we met ze zijn. Van het feit dat we een dak boven ons hoofd hebben, door het gezelschap van mensen die we aanbidden, evenals de aanwezigheid in ons leven van alle dingen die ons gelukkig maken.

Maak hier een lijst van en laat je dankbaarheid recht uit je hart stromen, lach breed om elk aspect dat je dankbaar maakt. Het is de moeite waard om deze oefening elke dag te doen, maak het onderdeel van je oefening. Na verloop van tijd zul je gaan inzien dat je ook kunt bedanken voor moeilijke ervaringen of mislukkingen, omdat ze je in staat stellen te groeien.

12. Vergeef jezelf en iedereen.

13. Lachen om je zelf en met jezelf.

De onmiddellijke toename van trillingen veroorzaakt gelach. Het is aan jou om te kiezen welke esthetiek je het snelst opvrolijkt. Deze manier om je trilling te verhogen is besmettelijk, dus wees niet bang om de stemming van anderen positief te beïnvloeden. Deze actie komt bij je terug vermenigvuldigd met het effect.

14. Bewaar de stilte en gelukzaligheid in je hart. Gevoelens stapelen zich op en emoties nemen af.

Zelfs als de wereld voor je ogen instort, laat je hart onbetwist zijn, in gelukzaligheid, vreugde, dankbaarheid, acceptatie respect en dit straal je uit en niets slechts zal je overkomen. Blijf rustig.

En tot slot : vind je eigen manier om de trilling snel te verhogen. Misschien je favoriete korte film die altijd een stralende glimlach op je gezicht tovert? Of één zin waarmee je altijd weer op het goede pad komt? Vind je eigen weg, een moment waarop je jezelf eraan herinnert dat het niet de moeite waard is om te lang te blijven hangen.

Het is echter de moeite waard om te benadrukken dat het geen goed idee is om je gevoelens en emoties te negeren die je in een lage trilling brengen. Het is ook erg belangrijk om je schaduwkant te verkennen en te accepteren. Het is echter aan jou om te kiezen van welke kant je het vormgeven van je realiteit benadert.

Houd je lichaam gelukkig.

Veel geluk!

FOHP

Bronnen; – David Hawkins – P.Elliot

ademhaling Anticonceptie Bloedverdunners Borsten Borstkanker Carpe diem chinese geneeskunde Collageen Coronavirus Energie galblaas gezonde levensstijl gezonde voeding Gutenberg Hartfalen Havermout heb je wel eens pijn? deze drukpunten op de meridianen helpen Homocysteïne Humor immuuniteit immuunsysteem In harmonie leven kanker Kauwgom Kwaadaardige tumor Lichamelijke activiteit medicijn gebruik menstruatiepijn Nieren noten overgewicht Parasieten schimmel vaatziekten Veranderen eetgewoonten VitamineD voeding in de zomer Vrije radicalen vrouwenfitness Water Weerstand werking organen ziekte van Lyme Ziel zon

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

error

Enjoy this blog? Please spread the word :)

Follow by Email
Facebook
Facebook
Youtube
Youtube
Instagram